Klantenservice

Op de meeste vragen hebben wij al een antwoord.

Veel gestelde vragen van klanten hebben wij hieronder al voor u samengevat.
Als u op een kruisje klikt, verschijnt het daarbij horende antwoord.

Hiernaast vind u ook nog enkele handige links.

 

Voor bestellingen onder de 40,- betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 5,95. Het maakt hierbij niet uit vanuit welk land u besteld. Boven de 40,- betaalt u geen verzendkosten!

Je kan de status van je bestelling inzien in je account. Hier zie je direct alle bestellingen die je bij iBarf.nl hebt gedaan. Bovenaan staat de meest recente bestelling met de status erachter vermeld.
Als u de bestelling opent door op ‘bekijk’ te klikken, ziet u het volledig overzicht en een track en trace code als uw bestelling al verzonden is.

Als u geen account heeft aangemaakt kunt u ons een mail sturen. Vermeldt hierbij uw ordernummer.
Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden, doch uiterlijk de volgende dag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten (toch) niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

U bent niet verplicht om een account aan te maken om te bestellen. Alhoewel het natuurlijk wel gemakkelijker is voor uw volgende bezoek.
Met een account kunt u behalve snel bestellen ook uw huidige en voorgaande bestellingen inzien.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij wel altijd benieuwd naar de reden van retour.

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar iBarf.nl zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 6,95 per pakket in Nederland en 9,95 per pakket in België. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u via deze pagina het retourformulier invullen. Wij zullen deze dan binnen 24 uur in behandeling nemen en u retour instructies toesturen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een klacht heeft. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of u heeft een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag van u.
Samen met u zullen we dan proberen naar een passende oplossing te zoeken. We raden u daarom ook aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door uw klacht te mailen naar info@ibarf.nl of door het contact formulier in te vullen.

Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Jazeker! Wij zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur.

Wij voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving, onze identiteit is gecontroleerd en het staat iedere klant vrij een klantbeoordeling te plaatsen welke onafhankelijk gemodereerd wordt door  de stichting WebwinkelKeur. Bij geschillen kunt u gebruik maken van geschilbemiddeling of een bindende uitspraak door DigiDispuut.

– Onze identiteit is geverifieerd.
– Onze webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
– Onze webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
– Klantbeoordelingen onafhankelijk geplaatst kunnen worden
– Onze algemene voorwaarden en privacy policy zijn altijd ter inzage beschikbaar op deze website.

Wij accepteren momenteel de volgende betaalmogelijkheden:

iDeal  Overboeking  Bancontact/Mister Cash



Staat het antwoord wat u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 

Beste klant, om u een optimale winkelervaring te bieden maken wij gebruik van cookies op onze website. Meer informatie Sluiten

X